Klacht

Wij zijn blij met elke bestelling en handelen elke bestelling met zorg af. Mochten we toch een fout gemaakt hebben, of ben je niet tevreden met je bestelling, dan willen we dit ook goed oplossen.

Laat het ons zo snel mogelijk telefonisch weten, zodat we je verder kunnen helpen.

Omdat wij de sushi vers maken kan het voorkomen dat een bestelling iets langer duurt. Als wij merken dat we uitlopen zullen we je bellen. Mochten we nog niet gebeld hebben, bel ons gerust.

Ik heb iets anders besteld dan dat er geleverd is.

Ai,  we hebben waarschijnlijk een fout gemaakt. Bel ons op en we proberen een nalevering te doen.

Regelmatig leveren we net ietsje meer dan dat er besteld is. (alleen wanneer je via onze eigen website besteld / telefonisch) We vinden het leuk om mensen te verrassen. Deze extra producten vindt je niet terug op de bon en je betaald hier dus ook niets extra’s voor.

Wij beginnen pas met bakken / frituren wanneer de bezorger bijna bij ons is om de maaltijd op te halen, om te zorgen dat je een warme maaltijd heb. Mocht een warme maaltijd toch koud aankomen, laat ons dit dan weten.